Shania Twain仙妮亞唐恩


From This Moment On從此刻起



這首歌一開始有~牧師都會問雙方的一段話




(I do swear that I'll always be there. I'd give anything and everything and I
will always care. Through weakness and strength, happiness and sorrow, for
better for worse, I will love you with every beat of my heart.)
我發誓我會永遠在此.我願意奉獻所有.不論疾病,健康,快樂或悲傷,好或壞
我會一直愛你直到沒有心跳


From this moment life has begun
From this moment you are the one
Right beside you is where I belong
From this moment on

From this moment I have been blessed
I live only for your happiness
And for your love I'd give my last breath
From this moment on

I give my hand to you with all my heart
I can't wait to live my life with you, I can't wait to start
You and I will never be apart
My dreams came true because of you

From this moment as long as I live
I will love you, I promise you this
There is nothing I wouldn't give
From this moment on

You're the reason I believe in love
And you're the answer to my prayers from up above
All we need is just the two of us
My dreams came true because of you

From this moment as long as I live
I will love you, I promise you this
There is nothing I wouldn't give
From this moment on

I will love you as long as I live
From this moment on


從此刻...生命開始了
從此刻...你就是我的人
在你身旁是我心所屬
從此刻起

從此刻...我已被深深祝福
我只為你的快樂而活
為了愛...我願意竭盡我最後的呼吸
從此刻起

我伸手向你..全心全意
等不及要跟你共同生活...開始
你和我永遠不會分開
我的美夢成真只因為有你

從此刻...只要我還活著
我就會永遠愛你.....我承諾
(沒有任何事物我不願給你)我願意給你所有
從此刻起

你是讓我相信愛的理由
而你是我在愛中禱告所求的答案
我們唯一需要的就是彼此
我的美夢成真只因有你

從此刻...只要我還活著
我就會永遠愛你.....我承諾
(沒有任何事物我不願給你)我願意給你所有
從此刻
我會一直愛著你直到我死去
從此刻起

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 hoyichen2000 的頭像
    hoyichen2000

    只要我以為~就不是誤會~

    hoyichen2000 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()